Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата ми вероятно получи ВОДЕН УДАР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Радвам се,че всичко е ОК колега
    Имам само едно питане:нямаше ли някъква техника при нагазване в Огромни локви Мисля,че някъде съм гледал предавания за Офролд и там ги показваха тези техники...
    Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
    sigpic

    Comment


    • #32
      Добре е че се оправило всичко...Извадил си късмет
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        Късметлия си голям,да има вода чак в картера и да не счупи мотора е направо като за реклама на фирмата, все пак това не е пералня.В сервиза са процедирали много внимателно щом пак движи нормално.Много ми е любопитно какви техники има за преминаване на големи локви на скорост съществуват,щото аз се бухвам като пингвин .

        Comment


        • #34
          Добре де тази драма с водния удар, не е ли типична за дизеловите автомобили. Защото при бензинките водата гаси двигателя. Поне аз не съм чул за ударила бензинка,предимно дизелаци го правят тоя номер. Може и да греша ....
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #35
            Дизелаците сърбат по-яко, щото са с турбини Турбобензините са същата работа, ама ги нямаме много във форума . От друга страна на атмосферките пък им са по-хилави биелите и се кривят по-лесно.
            Принципно най-малка е опасността, ако се преминава почти без газ през локвата и ако загасне, да не се правят опити да запали. Иначе засмукване на вода от големи локви при добре завъртян двигател не прощава нито на турбинираните, нито на атмосферките
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Добре де тази драма с водния удар, не е ли типична за дизеловите автомобили. Защото при бензинките водата гаси двигателя. Поне аз не съм чул за ударила бензинка,предимно дизелаци го правят тоя номер. Може и да греша ....
              колега,ето ти тук още един колега,на коЙто "водния удaр" не му е простил за разлика от мен,а ремонта на двигателя струва маЙка си и баща си ->

              http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...D+%D3%C4%C0%D0
              CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

              Comment


              • #37
                При дизела пък степента на сгъстяване е много по-голяма. При все иначе да те успокоя, че съм виждал едно GT как кацна в една река (буквално) и си го издърпаха, с вакум помпа източиха водата и маслото от мотора и запали. Не работи дълго обаче заради водата в купето която беше наводнила цялата инсталация, но тва после го правиха в сервиза.

                Най-безболезнено е без газ да се влиза в локвите.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  При дизела пък степента на сгъстяване е много по-голяма. При все иначе да те успокоя, че съм виждал едно GT как кацна в една река (буквално) и си го издърпаха, с вакум помпа източиха водата и маслото от мотора и запали. Не работи дълго обаче заради водата в купето която беше наводнила цялата инсталация, но тва после го правиха в сервиза.

                  Най-безболезнено е без газ да се влиза в локвите.
                  CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                  Comment


                  • #39
                    Ами примерно ако изключиш двигателя докато преминаваш през нея, как ви се струва?
                    156 1.8 TS '98

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dyni Покажи съобщение
                      Ами примерно ако изключиш двигателя докато преминаваш през нея, как ви се струва?
                      Опасно е! Кола в движение не се гаси никога! Губиш серво на волана, на спирачките - все предпоставки за ПТП.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment

                      Working...
                      X